انواع دستگاه لیزر موهای زائد ,واردات دستگاه لیزر
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

انواع دستگاه لیزر موهای زائد ,واردات دستگاه لیزر

مکانیسم اثر لیزر، بر بمباران و نابود ساختن رنگدانه یا ملانین موجود در ریشه مو استوار می باشد. در این روش با استفاده از لیزر، فولیکول موهای زاید کاملا تخریب می شود و امکان رشد موهای زاید در آن ناحیه خاص از بین می رود. این درمان در چندمرحله و طی چند هفته انجام می شود. نتیجه حاصل از این روش در اغلب مواقع، موفقیت آمیز و دائمی است.

 

مشکل اصلی لیزر این است که هزینه زیادی به بیمار تحمیل می کند. لیزر، آخرین و جدیدترین راه برای درمان موهای زاید است. ولی در هر حال باید انتظار شما از این روش درمانی هم معقول و واقع گرایانه باشد.پزشکان معتقدند اثر بخشی لیزر به اثبات رسیده است. پس از لیزر، برخی موها فورا می افتند ولی اغلب موها در عرض دو هفته از بین می روند.

 

 
واردات دستگاه لیزر
 
 
 
 

در ادامه لازم به ذکر می باشد که مجموعه بازرگانی فیروزه فعال در زمینه امور واردات ،صادرات و ترخیص کالا از چین آماده ی هرگونه همکاری با بازرگانان عزیز در رابطه با واردات انواع دستگاههای لیزر ،چاپ و ماشین آلات صنعتی ،کالاهای مصرفی و نیمه آماده می باشد.این مجموعه با داشتن ۳۵ سال سابقه ی بازرگانی و با دارا بودن دفاتر فعال در گوانجوو و ایوو  در رابطه با هرگونه خرید خارجی ،مشاوره ،واردات ،حمل وترخیص تمایل به همکاری با کلیه تاجرین عزیز می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 
 
 




:: برچسب‌ها: انواع دستگاه لیزر , خرید دستگاه لیزر مو از چین , دستگاه لیزر موهای زائد , واردات دستگاه لیزر , واردات و ترخیص دستگاه لیزر مو , بازرگانی فیروزه ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: